Forbedret graduate kvalitet og fastholdelse

Sam Shepherd sammenligner fastholdelsesraten af ansatte graduates fra før og efter, at cut-e designede graduate assessmentprocessen for Jurys Inn. Resultaterne: kvaliteten af ansatte er bedre; de bliver længere; antallet af forfremmelser efterfølgende er steget.

"cut-e samarbejder med dig for at sikre, at det helt præcist og passende."

Ved I, hvem jeres bedste graduate ansøgere er?

Er I i stand til at rekruttere de talentfulde kandidater hurtigt og fremvise jeres employer brand på den bedst mulige måde?

Når I rekrutterer graduates, vil I gerne identificere og vurdere de kompetencer og færdigheder, som jeres organisation har brug for. Jo flere oplysninger I har på et tidligt tidspunkt i processen, desto hurtigere kan I træffe beslutninger, fokusere på de rette kandidater og ansætte de bedste talenter. Selv de kandidater, I vælger ikke at ansætte, har brug for at få en positiv opfattelse af jeres virksomhed.

Hastigheden, effektiviteten og resultatet af jeres udvælgelsesproces er altafgørende. cut-e hjælper jer med at forstå, hvad I er på udkig efter, og derefter sammensætte et testbatteri til at identificere de talenter, der har de rette evner og færdigheder, der lærer hurtigt og som kulturelt set vil passe ind i organisationen, og som har personligheden og attituden til at lykkes i jeres organisation.

Vi kan hjælpe jer med jeres graduate rekrutteringsproces

cut-e arbejder sammen med jer fra starten med at hjælpe med at identificere den rette kombination af tests til at identificere de graduates, der er de rigtige for jeres virksomhed. Vi kan tilføje jeres branding til cut-e's online system og integrere med jeres ATS/HR-system, så processen bliver så effektiv og automatiseret som muligt.

Retfærdighed for alle

Vores tests er udviklet til at være fair og valide - og med tests på over 40 sprog, kan jeres kandidater besvare testene på deres foretrukne sprog.

Fuld integration

Vi arbejder med mange ATS, HR- og rekrutteringssystemer som f.eks. Taleo, Succesfactors, SAP-HR, HR Manager, Lumesse EasyCruit, i-Grasp, Talentlink, TalenSoft. Det betyder, at vi kan øge jeres effektivitet, reducere menneskelige fejl og frigøre HR ressourcer til andre opgaver.

Klik her for at finde vores liste over integrationspartnere.

chatAssess: the instant messaging simulation game til en mere engagerende rekruttering

cut-e's nye psykometriske kommunikationsspil chatAssess er et kraftigt SJT værktøj, der ligner instant messagers som WhatsApp eller Facebook Messenger, og det kan bruges til at vurdere en kandidats styrker, personlighed og evner. Værktøjer, der tager 6 - 15 minutter at gennemgå, er designet til at støtte den tidlige screening og tiltrækning i graduate og lærlinge rekruttering. Værktøjet ligner populære messenger tjenester til smartphones og dette gør det mere attraktiv, engagerende og realistisk for kandidaterne. Fra et kandidatoplevelsesperspektiv, så appellerer chatAssess til millennials og kandidater tidligt i deres karriere ved at tilbyde en samtalelignende interaktion i et genkendeligt format.

David Barrett's råd til graduates

David Barrett, CCO cut-e, giver nogle råd & tips til graduates:
"Virksomheder ....  at få talent og ville have talent. Og du skal huske på at: De vil have dig lige så meget som du gerne vil have dem."

Inviteret til at deltage i en online test?

Nysgerrig på hvad du vil møde? Nervøs? Vi har samlet alt hvad du har brug for at vide om at tage del en online test.

Ring til os på +45 78 70 10 03

eller kontakt os her